ja poltin tupakan.. ei olisi ikinä uskonut että minusta saisi tupakoitsijan.. edes satunnaisen.. isäni polttaa.. ketjussa.. kait siksi.

piti lähteä pöydästä kun isä tuli. en koskaan kutsu häntä isäksi. ikinä. paitsi tässä sillä se on helpointa. haluaisi soittaa jollekin. kämppikseni on kaverinsa kanssa jossain. otti viikonlopun vapaaksi hänen takiaan mutta ei ole tullut tänne kotikaupunkiini vaikka on luvannut ja olisi esitys, joka hänen pitäisi nähdä. tiedän että tämä ystävä lähtee vuodeksi pois että sinäällään ymmärrän mutta silti olen hieman loukattu sillä hän ei kertonut minulle ennenkuin kysyin mitä hän tekee viikonloppuna. hänen asiansa ovat yksityisiä vaikka minä kerron kaiken. hän kysyisi miksi kerrot. vastaisin koska olet ystäväni. naurettavaa kait. että haluaa olla niin läheinen. olen mustasukkainen kaikille jolle en tule ensin sillä itse voisin omistautua vain täysin yhdelle ihmiselle. ei nähdä ketään muuta. uppoutua maailmaan ja viettää kaikki aika yhdessä. olla yhtä.

minulla on näyttely. kukaan ei tunnu yllättyvän asiasta yhtä paljon kuin minä. ihmiset vain ovat ja sanovat että tiesin. lääkkeiden takia en osaa ottaa paineita.. mistään.. olla vihainen tai surullinen. näyttää tunteitani sillä ne ovat kaikki poissa. ja omat röökini ovat loppu. harmittaa etten osannut ostaa lisää kun olisin voinut. harmittaa etten osaa olla onneton kun pitäisi. harmittaa ettei tämä poika osaa sanoa ettei haluaisi nähdä enää vaikka haluaisin hänen niin tekevän. eikä myöskään soita.. ei mitään. voisin taas satuttaa itseäni jos ei tarvitsisi pelätä että joku näkee minut.. ne... kivun..ja ajattelisi jotain käsittämätöntä. mew sopii tunnelmaan.. en ole soittanut sitä pitkään aikaan..nyt se ei ärsytä kuten yleensä