Kotona.. olin kavereiden kanssa ravintolassa (pikkujoulut) ja söin normaalisti, en pidä tästä täydestä olosta.. pelkään, ettei se katoa huomiseen mennessä jolloin en taas syö ennen kun vieraat tulevat, ellei pakotettuna. Täällä valehtelen ja likaan lautasia, jotta näyttäisi, että olen syönyt, lihava olo. En usko että vanhempani ovat huomanneet mitään erityisen outoa. Sukulaisista en tiedä. Viimeksi, kun he minua näkivät, olin n.10 kiloa lihavampi.. ja haluan jatkaa..... itsetuhokin on välillä nostanut päätään, sekä masennus, mutta vain hetkittäin. Tähän mennessä olen pystynyt hillitsemään itseni, saa nähdä jouluna.. jota en tänä vuonna odota onnesta kihelmäiden vaan maha polttaen ahdituksesta, luulen. Kaiken täytyy olla täydellistä tai muuten.. en tiedä mitä teen.. itselleni, miten seuraavat puoli vuotta menevät riippuu seuraavista päivistä. The following days can either make me or brake me. Hence, the depression... ei jaksa välittää, tää porukoitten kone on kauhea..