Nyt tiedostan, että jään tänne varmasti ainakin jouluun asti.. muodostamatta asiasta mitään mielipidettä. Olin koulussa myöhään, tein yhden kurssin suoritukset valmiiksi. En hyvin, mutta valmiiksi. On yksi asia, josta olla vähemmän ahdistunut. Oikeastaan pidän tästä alasta ja haluaisin olla täällä, se on ehkä minulle hyödyllisintä juuri nyt. Töihin en halua mennä eikä minun edes tarvitse. En tiedä. Olen kyllä miettinyt sitä, mutta minun pitäisi silloin oikeasti tehdä päätös palata kotiin, luovuttaa.. ja tällä hetkellä olen suhteellisen tyytyväinen nykytilaani. On helpompaa.. ajatus katkesi.. tyhjää vastauksen paikalla (yritys olla ylianalysoimatta eli ahdistumatta). Äitini jätti tietyn lämmön tähän kaupunkiin. Olen nyt.. rauhallisempi. Ja satoi lunta.. kunnon kinokset. Yritän olla epätoivoisesti analysoimatta nykyistä tilannettani.. olotilaani, koska saattaisin huomata, että huomenna on kauhea päivä koulussa, koska en ole tai voi tai edes osaa tehdä tehtäviä, jotka pitäisivät olla jo valmiina ja perjantaina on koe. Mutta yritän olla ajattelematta niitä, koska minulla on suunnitelma täksi illaksi ja jos se suunnitelma pettää.. en tee mitään ja huomenna on vielä kauheampi päivä.