okei.. niin paljon on tapahtunut että en jaksa selittää.. enkä pysty tai halua miettiä.. muutin.. ja rahaton kun olen äitini maksoi vuokran nyt.. ja ei ole töitä.. tunnen syyllisyyttä mutta en.. en halua miettiä sitä.. huomenna taas soittelen mansikkamaille.. jos nyt jotain.. blaablaa.. kyllä olen kauhea ihminen ja pitäisi hävetä.. aikuinen ihminen.. blaablaa.. en jaksa ottaa tästäkin asiasta rajatonta syyllisyyttä.. olen ongelmainen ja seko.. en osaa ajatella enkä pärjää yksin.. kaikki on liikaa enkä osaa valmistautua.. pelkään puheluita vieraille ihmisille ja pätemistä olemattomalla kokemuksellani..

minun piti selvitä alabasterinvalkoisena koko kesän mutta olen jo ruskettunut ja kasvojani kuumottaa.. ei ole varaa aurinkorasvaan.. inhoan ahdistavaa kuumuutta.. en voi enkä osaa pukeutua.. mikään tarpeeksi viileä ei sovi eikä peitä mahaani.. olen lihonut.. pitää alkaa elämään taas puurolla.. nyt väsyttää mutta ihan oikeasti minulla on ollut hauskaa.. olen kait vain unohtanut pillerin liian monesti, viimeksi eilen.. ei se kyllä edes näin nopeasti näkyisi.. väsymys ja ahdistus luo vitutusta olematonta kohtaan.. turhaa