kait täällä on lupa kiroilla.. miksi olen näin auktoriteettipelkoinen.. vituttaa.. ystäväni.. minä.. elämä. luen  kokeeseen.. en osaa sitäkään.. teen paljon työtä aina ja silti saan keskinkertaisia arvosanoja.. se on kuitnkin minusta yhdentekevää.. olen vain vihainen koska mikään ei tunnu mielekkäältä. pitäisi vielä lukea... blaaa..blaa..blaa.. ei jaksaisi olla.. väsyttää.. äiti soitti kotoa.. taustalla perheeni onnellista juttelua.. enkä olisi halunnut olla olemassa sielläkään.. vain minun silmiini perheeni näyttää ongelmaiselta.. ehkä minä toin ongelmia.. peilasin heitä itseeni.. äitini muuten kertoi ystävästään joka oli nähnyt jätelaatikossa Sillanpään levyjä ison pinon seuraavana päivänä kun hän ilmoitti homoseksuaalisuudestaan.. kait se oli Sillanpää.. maailman huonoin nimimuisti.. huvittavaa.. ihmiset ovat joskus niin naurettavan kaksinaamaisia että on parempi vain olla huvittunut.. en tiedä mitä puhun.. en tänään juonut kahvia.. söin kylläkin kotona lämmintä ruokaa.. epämiellyttävä tunne.. huomenna taidan jättää väliin.. puuro on turvallista.. vituttaa tämäkin.. kaikki.. huoh.. tympäännyn.. televisiosta tulee vain paskaa.. luovuus ei innosta.. ei jaksaisi