Tänään on massiiviset tuparit. Väsyttää. luulen että jossain vaiheessa energian taso lisääntyy mutta nyt vaan tekisi mieli nukahtaa. jotain 20 ihmistä tulee tänne. kämppiksen ystävä kotoa tuli jo eilen. tuntuu että olen hänen rinnallaan hyvin rasittava ihminen. lannistaa. olisi niin helpompi olla kämppiksen kanssa kahdestaan. tuo tuntuu kauhalta sanoa. olen maailmain itsekkäin ihminen. nyt tulen toisena.. olen epävarma. kuitenkin osaan järkeillä itseni ulos tästä tunteesta, on typerää ajatella näin, tiedän sen. poltin eilen pellillisen piirakkaa pohjaan. poltin myös käsivarttani pellillä vahingossa. hyvä niin sillä olin sillä rankaissut itseäni piirakasta. heti kun lähdin kauppaan hakemaan uusia aineita piirakkaan aloin ajattelemaan kauheita asioita ja masennuin. mikä saisi minut tappamaan itseni, mikä tapahtuma, miksi olen näin epävarma, miksi tunteeni eivät päässäni yhdisty ne aiheuttaneen tapahtuman kanssa vaan jatkavat itsenäisesti kasvamistaan suurena möykkynä, miksi olen näin altis itsetuhoisaan ajatteluun, masennukseen, mikä ne aiheutti alunperin.. niin ja tosiaan tänään on luultavasti suurimmat juhlamme seuraavaan kolmeen vuoteen joita olemme suunitelleet kaksi viikkoa ja on ollut pirun hauskaa. mikä logiikka? kait vain väsyttää.. kun pitäisi olla innostunut ja pirteä.