juhlat olivat mielettömät. lopussa join hieman liikaa ja löysin itseni aamulla sängystäni, olin lähtenyt sanomatta kellekkään vain nukkumaan. naapuri tuli valittamaan. ahdisti se niin paljon aamulla että siivosin koko kämpän krapulassa kun kämppis ja hänen kaverinsa nukkuivat. olen mustasukkainen. en heidän suhteestaan vaan niistä reaktioista joita kämppis antaa ystävälleen. katseesta ja hymystä, kohteliaisuudesta ja salaliittolaisuudesta. tuntuu vain että mitä ihanampi hän kämppikseni kehuissa on sitä inhottavampi minä olen. se ärtynyt äänensävy ja katseet tai reagoimattomuus ovat kauhinta mitä voin kuvitella. he nauravat viereisessä huoneessa. mihin olen kadonnut. miksi ajattelen, että läheisieni rakkaus muita kohtaan on minulta pois? he menevät nyt nukkumaan. jään lattialleni kirjoittamaan surkeana joksi teen itseni. odotan kämppikseltäni hylkäämisiä kuten odotan myös vanhoilta ystäviltäni. olen liian läheinen ja kaikki lauseet voivat pitää sisällään arvostelua minua kohtaan. yritän antaa heille aikaa kahdestaan, en kehtaa mennä kämppikseni huoneeseen. hän sanoi ennen ystävänsä tuloa lauseen. alkua en muista mutta sihen liittyi sanat "kun en kuitenkaan saa olla hänen kanssaan paljon kahdestaan".. ne kääntyvät mielessäni.. olet tiellä, jätä meidät rauhaan, en haluaisi sinua nyt tänne.. olen toivoton. ja taas ajanut itseni pisteeseen jossa tekee mieli itkeä. tuntuu niin yksinäiseltä. 

miksei kukaan voi olla niin läheinen että tuntuisi turvalliselta kertoa kaikki itsestään pohtimatta toisen reaktiota. miksi ihmisten suosiota täytyy aina kalastella. en haluaisi ajatlla että nyt en voi sanoa tätä koska. haluan ystävän joka on melkein kuin oma itse.. läheinen ja pysyvä, varma läsnäolo. olen alkanut kaipaamaan toista puoliskoani. sitä jota vasten voisi itkeä johtuen hänestä itsestään.. kertoa asiat niinkuin ne ovat miettimättä.. jolle voi sanoa olen ihastunut sinuun, äsken hetken vihasin sinua, tunnen olevani yksinäinen lähelläsi, mikä tässä hetkessä on vialla, voidaanko halata, saanko laittaa pääni syliisi, itkin juuri koska olet tänään niin etäinen.. mutta en voi.