Eilen taas psykologi.. oli todella hyvä purkaa.. voisin sanoa että olen ymmärtänyt mistä siinä on kyse.. sanoin kaiken mikä tuli mieleen.. paljon kaikkea mitä en ole sanonut kenellekkään muulle.. viiltelystä.. yllätyin että pystyin puhumaan siitä niin kivuttomasti.. vain lievää hyperventilointia kun lähdin huoneesta. Psykologi on ihan ammattitaitoinen, hyvin sopiva minulle.. nainen.. sanoo mielipiteensä johdatellen jos pidän tauon.. puhuin kyllä lähes keskeyttämättömästi.. Selitin jopa syvimmän salaisuuteni.. puhuin.. jollekin ihmiselle siitä miten arvet erottavat minut muista.. miten olen ylpeä niistä koska niitä tehdessäni tunnen olevani aidoimmillani ja muiden edessä vain pelkkä kuori.. tätä en ikinä uskonut pystyväni sanomaan kenellekkään.. mutta suolsin kaiken ulos istuessani siellä.. eikä nyt edes haittaa.. lääkkeet.. muuten tärisisin seinää vasten ajatuksesta mennä kouluun ottaen huomioon mitä eilen tapahtui.. ja olin eilen vielä koulussa sen jälkeen.. kadotin vainoharhaisuuteni -suurimman osan-.. jota viikonloppuna olin vaalinut.. että kukaan luokasta ei aidosti halua olla ystäväni tai pidä minusta.. että kaikki on vain kohteliaisuutta.. saa nähdä