lähden sitten serkkuni luo pääsiäisenä.. sain äitini suostuteltua.. hän on muuttanut pois kotoa.. ja minä olen taas humalassa.. ja koulussa oli niin ihanaa, olen saanut paljon ystäviä..enkä edes halua miettiä äitini reaktioita kun hän luovuttaa kanssani vuosien päästä.. en tiedä mitä teen.. kaikki tuntuu olevan taas juoksuhiekkaa.. ostan kait lisää vaatteita.. nyt epäviehättäviä kirpparilta.. serkulleni.. joka ei edes asu enää siellä.. mietin mitä lukisin, mitä laitan yöksi päälle.. teen listan, ahdistavan suunnitelman päässäni.. ihmiselle joka ehkä näkee minua pari tuntia.. olen niin säälittävä.. sekaisin.. onneton.. ilman mitään ilmeistä syytä.. näen jo olemisenkin ongelmana.. hyvä että huomenna on psykologi, tarvitsen jonkun jolle kertoa tämän kaiken, olen niin raunio.. tämä jo auttoi, kiitos.