väsyttää niin.. kahvikuppi kädessä.. en tiedä mitä tuntea.. äitini soitti eilen ja puhuimme.. ei ole enää niin paha olo.. mutta.. väsyttää.. tänään 12h koulua.. mukavaa.. pitäisi tehdä evästä.. join eilen myös punaviinia varastostani.. jatkoin putkea.. onneksi en päätynyt vihaamaan punaviinin makua vaikka vedinkin tajuttoman humalan sillä viikonloppuna.. olen huomannut että miesten vaatteet ovat minusta jotenkin turvallisia.. kodikkaita.. näytän etten yritä pukeutua miehiä varten.. peitän itseäni paljastamalla.. ja olen tyylikäs.. todella.. eilen minulla oli koulussa päällä miesten jättimäinen neule.. joka on mielestäni todella tyylikäs.. olen halunnut sellaista jo pitkään.. haluaisin liittyä johonkin järjestöön.. kuten sanoin vanhempieni vanhoille taistolaisystäville.. vai oliko yksi maolainen tai vastaavaa.. haluaisin hurahtaa.. uskoa johonkin.. mutta nykyaika on niin tyhjää.. merkityksetöntä.. tämän päivän hurahtaneet näkyivät Niinistön vaalijuhlissa.. ja he lähinnä säälittävät minua..