Lähden kotiin.. outoa.. en haluaisi vielä.. olen laihtunut viime päivinä paljon, kun en ole syönyt ja olen liikkunut saman sarjan joka aamu ja ilta. Pelkään, että kotona joudun syömään enkä vihaa sitä. Että lihon kaiken takaisin ja juuri jouluksi, jonka takia olen tehnyt kaiken tämän, lihon ja vihaan itseäni sen takia. Pitää olla syömättä.. Toivon etten masennu siitä, että pitää lähteä täältä. Toivon, että kestän kolme viikkoa perhettäni ilman televisiota huoneessani. Toivon, että osaan olla onnellinen ja koen elämäni joulun. Sellaisen joulun, josta aina olen haaveillut enkä joulupöydässä ajattele "en voi syödä, olen lihava.. lihava.. lihava.." Toivon.. mutta nyt pitää mennä.. vielä puoli tuntia ja pitää olla ulkona raahaamassa äärettömän painavaa matkalaukkua.. en tajua miten saan sen vietyä.