Seisoin nuudelipaketti kädessä.. mietin paljonko kaloreita siinä on.. tekeekö minun edes mieli currynuudeleita. Olin koko iltapäivän pitänyt itseäni jonkinlaisena marttyyrina.. en saanut syödä, vaikka halusin.. nyt vain seisoin nuudelipaketti kädessä.. olin päättänyt, että saan syödä jotain, koska vaihtoehto tuntui ahdistavalta. annan aina itselleni luvan kaikkeen.. sallitusta on helpompi kieltäytyä.

   Nyt musta tuntuu hyvin tasapainoiselta.. oikeasti. Tärkein ystäväni, jonka pelkäsin eilen unohtaneen minut soitti (tekstasin eilen). Puhuimme yli tunnin kuten aina, vaikka olisimmekin samassa kaupungissa (Radioheadin the bends soi ja hymyilen). Otin vettä aamuiseen kahvikuppiin, jonka huuhtelin. Heitin pois pilaantuneita mandariineja, joita en pysty syömään, koska sitten en voisi ottaa nuudeleita, vaikka haluaisinkin.. en pystyisi.. pelkään reaktiotani. Reagoin aina yli, koska reagoin kaikkeen tunteella ja jos olen vähänkään epätasapainossa... pelkään reaktiotani. Olin pidennetyllä viikonloppulomalla ulkomailla perheen kanssa pari viikkoa sitten ja melko varmasti sain lentokentällä ahdistuskohtauksen, kun lähdettiin pois. Ahdisti tänne palaaminen. Loma oli parhaimpiani ja liian lyhyt. 

     Eilen sain tehtyä kymmeniä luonnoksia huomisen tunneille. Join vettä ja piirsin. Kerrankin olen innoissani koulusta. Perjantain tentti vaan ahdistaa. Pitäis tänään alkaa lukemaan. Ei ole vaikea tentti enkä pelkää pääsenkö läpi.. jos vain pystyisin aloittamaan lukemisen enkä viettäisi huomista iltaa itkien tai lamaantuen television eteen ahdistuneena siitä, etten ole lukenut, kunnes alan itkeä enkä enää voi koskeakaan kirjaan, peläten reaktiotani. Ja sitten en mene ja ahdistun vielä enemmän ja en enää palaa tänne ikinä, koska ahdistaa niin vaan muutan takaisin kotiin. Ei.. kyllä mä uskon, että kaikki menee hyvin. Lähdenhän kotiin heti kokeen jälkeen. Lähdetään perheen kanssa taas lomalle ja syön taas normaalisti ja olen onnellinen ja palaan vasta tiistaina. Ja sitten viikontakainen helvetti alkaa taas uudestaan, koska oli niin kivaa ja söin normaalisti ja haluan takaisin ja elämä on helvettiä.. ehkä pitäis lopettaa.