Itken taas. Nyt ei ole mitään erityistä syytä. Koulussa tajusin kuinka paljon todella olen laihtunut. itken. ei mitään hallintaa. sain kirjeen postissa, parikin. ajan nuorisopsykiatrille ja äidin lähettämän, pari tavaraa jotka unohdin kotiin viime kerralla.. ja suklaalevyn.. minulla ei ole vähääkään taipumuksia ahmintaan, en syö sitä.. tummaa suklaata. huolta raudan saannistani ja allekirjoitus sydämellä äidiltä ja pikkuveljeltä. itken.. nyt lähinnä puhdistavaa itkua. en ole paniikissa. en vain osaa elää täällä. päivä meni hitaasti ja väsytti. tilaamani cdt eivät tulleet cdonista. joskus liian pieni paita roikkuu hieman päälläni.. itsetuhoista  kuten aina halusinkin.. ymmärrän että minun pitäisi lukea jotain romaania.. saisin sisältöä elämääni.. ennen luin paljon ja olin onnellinen kotona. entiset kaverini, varsinkin yksi eivät ole pitäneet minuun yhteyttä.. I want my life as I know it now to be over. olen säälittävä hermokimppu.. miksi sain molemmat kirjeet samana päivänä. vaikka tiesin jo ennestään että tulisin itkemään tänään. lopetin. en ole itsemurhahakuinen. teen tämän siksi että haluan elää. en vain näin.