oudoin asia tapahtui.. sekosin.. täysin.. totaalisen merkityksettömän asian takia.. tärisin.. hikoilin.. ahdistuin ja piti juoda.. ja muuta.. oli aurinkoinen ilma.. yhä on .. istuin lukemassa kokeeseen ulkona.. saattoi olla myös kokeen vaikutus.. hieman.. eräs tyyppi puhui minulle.. pyysi seuraansa.. siinä oli porukka.. olin kuulemma heidänkaltainen.. ärsyynnyin hermostuin ja panikoin.. menetin täysin tasapainon.. harmonian jonka luulin illaksi auringon takia saavuttaneeni.. kieltäydyin, luinhan kokeeseen.. olin epäystävällinen.. myöhemmin ajatus alkoi houkuttaa.. he puhuivat minusta.. se jolla on hame päällä.. kuinka olin niin idiootti.. vaikka vain panikoin.. tein väärin.. he lähtivät ja jäin yksin lähes itkuni kanssa.. tein väärin vaikka olisin oikeastaan halunnut lähteä heidän mukaansa.. olin ilkeä ja inhottava ihminen.. ansaitsin rangaistuksen.. en olisi valittanut vaikka olisin jäänyt auton alle.. en ansaitse elää jos en osaa elää kunnolla.. vaan olen niin peloissani ja typeryydessäni ylpeä.. inhottava ihminen.. toivottavasti tämä menee ohi.. mitä menin tekemään.. en osaa suhtautua ihmisiin.. harmoniani on niin hauras.. hyökkään niitä vastaan jotka häiritsevät hetkellistä rauhaani.. olen niin idiootti kaikin puolin.. normaali ihminen olisi reagoinut toisin tai jättänyt typerän reagointinsa siihen.. lähtenyt vain kotiin.. ei välittänyt.. ei..